Opinie o Nas Najczęściej zadawane pytania/FAQ - DAMI DOMO
Najczęściej zadawane pytania/FAQ

1. Jak złożyć zamówienie?

Możesz złożyć zamówienie w sklepie internetowym DAMI DOMO, dodając produkt do koszyka i wypełniając niezbędne dane, a także kontaktując się z nami telefonicznie lub e-mailem.

2. Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?

Nie. W przypadku zakupów w naszym sklepie internetowym konto nie jest wymagane. Rejestracja jest dobrowolna.

3. Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?

Rejestracja pozwala mieć dostęp do historii zamówień, zapisywać wybrane produkty, a także szybko i wygodnie składać zamówienia bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

4. W jaki sposób mogę otrzymać fakturę VAT?

Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia, bądź też dodać stosowną wzmiankę w wiadomości do nas. Fakturę wyślemy drogą elektroniczną na podany adres e-mail.

5. Czy otrzymam informacje o stanie mojego zamówienia?

Tak, zawsze będziesz otrzymywać informacje o stanie swojego zamówienia i jego późniejszych zmianach w e-mailu wskazanym przy składaniu zamówienie.

6. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Szybkość realizacji zamówienia zależy w głównej mierze od producenta - dokładamy wszelkich starań, aby wysyłki były realizowane jak najszybciej. Stosowną listę dostawców, wraz z wskazanymi przewidywanymi terminami wysyłki, odnajdziesz w zakładce "Dostawa" - dodatkowo otrzymasz również odpowiednią informację drogą mailową.

7. Ile wyniesie mnie wysyłka?

Przy płatności z góry (przelew bankowy, bądź szybkie płatności), wszystkie nasze produkty, niezależnie od wartości zamówienia i wagi, wysyłamy za darmo. Przesyłka kurierska pobraniowa jest dodatkowo płatna i koszt takiej usługi wynosi 20 zł.

8. Czy mogę wybrać godziny doręczenia?

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem najlepszych rynkowych firm kurierskich DPD oraz DHL. Standardowo kurierzy dostarczają przesyłki w godzinach 8.00-16.00 w dni robocze. Specjalne życzenia związane z terminem realizacji dostawy prosimy zawrzeć w komentarzu do zamówienia - wówczas kurierzy firm, z którymi współpracujemy, telefonicznie poinformują Cię o przybliżonych godzinach doręczenia. Możesz też śledzić przesyłkę online - numer listu przewozowego otrzymasz w mailu generowanym automatycznie. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony z obsługi kuriera - koniecznie poinformuj nas o tym!

9. Jak mogę zapłacić za wybrany towar?

Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:

-Korzystając z szybkich płatności elektronicznych Dotpay lub Przelewy24 (z konta bankowego lub kartą płatniczą)
-Płatność kartą Visa/Mastercard
-Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na podane konto bankowe: ALIOR BANK 57 2490 0005 0000 4530 6119 4222
-Płatność na miejscu/za pobraniem - zapłata gotówką (możliwość płatności również i kartą) przy kurierze

10. Dlaczego moja płatność została odrzucona?

Płatność może zostać odrzucona z wielu powodów. Na początku sprawdź, czy akceptujemy Twój typ karty (Visa Credit, Visa Debit lub Mastercard). Następnie upewnij się, że wprowadziłeś prawidłowe dane karty i polski adres korespondencyjny. Jeśli otrzymasz kod błędu, skontaktuj się z nami. W przypadku, gdy system nadal odrzuca płatność, wina może leżeć po stronie Twojego banku. W przypadku napotkania błędu podczas próby płatności, najlepiej dokonać płatności przelewem bankowym, informując nas o tym stosowną wiadomością e-mail.

11. Dlaczego moja lampa dotarła bez żarówki?

Większość z oferowanych przez nas lamp nie posiada w komplecie żarówek, jednak zawsze dołączamy informację, jaki typ żarówki pasuje do zakupionego produktu. Są to najczęściej popularne, łatwo dostępne rodzaje.

12. Towar przyszedł niekompletny. Co robić?

Dokładamy wszelkich starań, aby wyeliminować takie sytuacje, jeśli jednak zdarzyło się, że otrzymałeś niekompletny towar, prosimy o możliwie najszybszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta na adres sklep@damidomo.pl. Bezzwłocznie zajmiemy się rozwiązywaniem Twojego problemu.

13. Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

Nasz sklep dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Ci towar najwyższej jakości. Pomimo restrykcyjnych kontroli, sporadycznie - z przyczyn losowych, może zdarzyć się dostawa uszkodzonego produktu. W takim przypadku należy niezwłocznie zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze - jeśli produkt okaże się uszkodzony, spisany protokół znacznie przyśpieszy proces wymiany. Następnie należy przesłać nam w wiadomości e-mail skanu protokołu, wraz z zdjęciem usterki.

14. Jak złożyć reklamację na produkt?

Nigdy świadomie nie wysyłamy do Klienta produktu uszkodzonego - wszystkie towary sprawdzamy bezpośrednio przed wysyłką. Czasem jednak zdarzają się przesyłki uszkodzone w transporcie lub posiadające wady fabryczne, których wcześniej nie byliśmy w stanie zweryfikować. Aby zareklamować produkt, skontaktuj się drogą mailową, podając swoje dane, numer zamówienia i opis problemu. Dołączenie kilku zdjęć pomoże Działowi Reklamacji zdiagnozować problem i podjąć stosowne kroki. Dział Reklamacji w ciągu regulaminowych 14 dni skontaktuje się z Tobą z informacją, jakie są dalsze działania (odebranie produktu na nasz koszt, dosłanie brakujących elementów lub wymiana produktu).

15. Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?

Tak. Naszym priorytetem jest pełna satysfakcja Klienta. Z tego też powodu przewidziany ustawą termin 14 dni na odstąpienie od umowy wydłużyliśmy aż do 30 dni od daty otrzymania przesyłki, aby umożliwić Państwu spokojną, przemyślaną decyzję we własnym domu.

16. Jak zwrócić produkt?

Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub inaczej go sobie wyobrażałeś, możesz zwrócić nieużywany produkt w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. W tym celu skontaktuj się z nami drogą mailową, przesyłając numer zamówienia wraz z informacją, że zwracasz produkt. Następnie spakuj go możliwie jak najdokładniej (najlepiej w oryginalne opakowanie) i odeślij do nas wraz z fakturą oraz Twoimi danymi i numerem rachunku bankowego. Pamiętaj, że jako zwracający pokrywasz koszty przesyłki.

17. Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?

Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik). Dlatego też bardzo ważne jest, aby:

-dobrze i bezpiecznie spakować towar (w oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),
-wybrać właściwego przewoźnika (takiego, który przede wszystkim bezpiecznie dostarczy przesyłkę),
-odpowiednio oznaczyć przesyłkę (np. „ostrożnie” dla elementów szklanych lub ceramicznych).

18. Oddałem towar lub anulowałem zamówienie. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu pieniądze niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

19. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Szanując prawa każdego z naszych klientów, respektując rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) oraz odpowiednie prawo krajowe o ochronie danych osobowych, zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskiwanych danych osobowych podczas korzystania z strony internetowej i dokonywania zakupów w ramach Sklepu oraz zapewniamy, że w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania. Informujemy, że wszyscy pracownicy naszego Sklepu zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie przetwarzania danych osobowych. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi w celach marketingowych z innymi podmiotami. Dane przekazywane podmiotom zewnętrznym są używane tylko do świadczenia Ci naszych usług. 

20. W jakich godzinach pracujemy?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-18:00.