Przesyłka kurierska InPost/DPD/DHL
Forma dostawy płatna z góry i dostarczana przez kuriera firmy InPost, DPD lub DHL (w zależności od charakteru towaru, mając na względzie maksymalne bezpieczeństwo oprawy w transporcie) pod wskazany w zamówieniu adres.
Przesyłki docierają do adresata najczęściej już następnego dnia po nadaniu.
Dla zamówień do 200 zł: 15.00 PLN
Dla zamówień powyżej 200 zł: wysyłka darmowa!
Przesyłka kurierska pobraniowa InPost/DPD/DHL
Forma dostawy płatna przy kurierze firmy InPost, DPD lub DHL (w zależności od charakteru towaru, mając na względzie maksymalne bezpieczeństwo oprawy w transporcie), podczas odbioru przesyłki.
Przesyłki docierają do adresata najczęściej już następnego dnia po nadaniu.
Koszt dostawy: 20.00 PLN
1. Współpracujemy z najlepszymi producentami i kurierami, aby gwarantować Państwu możliwie jak najszybszą szybką wysyłkę. Dokładamy wszelkich starań, by realizacja transakcji przebiegła błyskawicznie - wiele zamówień wysyłamy już w przeciągu 24h! Szczególną uwagę poświęcamy pakowaniu - lampy umieszczamy w dodatkowych kartonach, które wypełniamy styropianem, a także uzupełniamy folią bąbelkową w celu stabilizacji podczas transportu. Wszystko po to, by nasi klienci otrzymywali towary w idealnym stanie!
Lista producentów wraz z przewidywanym czasem wysyłki:
Lumina Deco - do 48h
Lampit - do 48h
Aldex - do 21 dni roboczych
EMIBIG - od 2 do 4 dni roboczych
Sollux - do 7 dni roboczych
Thoro - do 21 dni roboczych
Dokładniejsze terminy realizacji wskazane są na kartach poszczególnych produktów.
2. W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia, czy szkoda powstała podczas transportu, czy została spowodowana przez klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda. Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedawcę. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej lub niepełne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iż klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.
3. Każda paczka wysyłana jest za pośrednictwem najlepszych firm kurierskich na rynku InPost, DPD i DHL. Do wszystkich zamówień przesyłamy dokument sprzedaży drogą elektroniczną - fakturę imienną lub na życzenie fakturę VAT. Zapewniamy dostawę produktów po całej Polsce. Kładziemy duży nacisk na to, by współpracować z czołowymi dostawcami, zapewniając naszym klientom możliwie szybki czas realizacji zamówienia, niskie ceny dostawy i najlepiej zabezpieczone przesyłki.